Amatorka ;)

Czwartek, 7 lipca 2011 · Komentarze(2)
Amatorzy na szosie :) Liczba mnoga nieprzypadkowo - właściwie pierwszy raz udało mi się wybrać na szosę w towarzystwie - Adam chyba nie do końca był świadomy, na co się pisze, ale mu sie podobało, co chyba jest w tym najważniejsze.
No a mi, poza jazdą w-nie-samotnosci, udało się zrobić trochę zdjęć w akcji. I sam też się na zdjęcia załapałem, więc klikac i podziwiać :)

PS. Następna galeria będzie już nieszosowa i nie z Beskidu Małego :)

No mały, ale z drugiej strony - na Magurce nie ma gdzie, bo jest zbyt kręto. Na innych (mniej stromych) ciężko mi dokręcać przy kompaktowej korbie.
A szorty + szosówka może faktycznie dziwne, do tego stopnia, że niektórzy "prawdziwi szosowcy" nawet nie odmachną ręką na powitanie.

bodziek 18:46 niedziela, 10 lipca 2011

V ma troche maly jak na szose, bo to jakies tyle samo cco na goralu lata temu.Co prawda nie wiem jak sie hamuje na szosie, rowerze czyli...
I jedna rzecz,ktora mi jakos w mozgu nie pasi jak ogladam zdjecia - rower enduro + lajkra = dziwne/niespotykane. Szosowka i szorty jeszcze dziwniejsze.Przynajmniej u mie tak nie jezdza,a jezdza codzienie.
No to ponarzekalem ;}

shotgun 20:12 piątek, 8 lipca 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa educz